Oxocasino

Oxocasino g

Oxocasino

 

Son zamanlarda açılış yaparak hizmet vermeye başlayan bahis sitelerinden biri olan oxocasino sitesini incelemek üzere bu yazımızı kaleme aldık. Aslında kaleme aldık demek yerine klavyeye aldık mı desek? Gerçi o da aşırı saçma bir tabir olacak. Ama kaleme aldık da artık geçerli olmuyor. Neyse bu konuyu dilcilere bırakmak lazım, biz bahisçiyiz arkadaş.

Oxocasino sitesi klasik bir biçimde, daha iyi ve daha güvenilir bahis hizmeti sunma amacıyla ortaya çıkmış bir site gibi gözüküyor. Bildiğiniz üzere bizim meselemiz, gerçekten öyle mi yoksa değil mi? İşte bizim meselemiz budur arkadaşlar. Ben bir bahis sitesinin sizlere faydası olup olmayacağına bakarım, yok bana kaç para verir falan filan bunlar boş işler beyler. Benim sizlerle sevgi, gönül bağım var amına koyayım. Tabi hiç para kazanmıyor değilim, evde çoluk çocuk aç mı kalsın?

Oxocasino incelemesine dönersek, popüler bahis sitelerinin yanında osuruk gibi gözükse de kendince bir şekli de var yani bu sitenin. Yani en azından tasarımsal olarak yeni açılan bir siteye göre bir tık ortalama bir tasarıma sahip. Bu da güzel bir şey en azından değil mi? Ne siteler görüyoruz burada yani.

Sitede slider görselleri orijinal gibi gözüküyorlar. Evet biz de şaşırdık ve sizi anlıyorum. Ama işte durum böyle. Siteyi detaylıca incelemek için oxocasino giriş yaptığımız zaman ilk önce dikkatimizi sliderlar çekmişti. Bir de bahis sitesinin renk seçimini başarılı buldum desem yalan olmaz. Mor, sarı ve pembe renkli logo gerçekten güzel olmuş. Bu renkleri kullanarak dinamik bir görüntü ortaya çıkarılmış.

Ancak, yazı karakterleri biraz boktan o konuda bir şey diyemiyorum. Sahiden yazı karakterleri kötü olmuş yani. Ama yapacak bir şey yok ne yapalım. Bahis sitesinin tasarımında bu tarz boktan detaylar mevcut yani. Ama onların haricinde oxobahis tasarımına 10 üzerinden 5 verebiliriz. Tasarımda genel bir tasarıma sahip olsa da bazı farklılıklar ile öne çıktığını söyleyebilirim. Ama neticeye baktığınız zaman ortalama bir tasarıma sahip ve pek de güven vermeyen bir bahis sitesi ile karşı karşıya olduğumuzu belirtebiliriz.

 

Oxocasino Güvenilir Mi

 

Bilemedim arkadaşlar. Yani tasarımsal olarak hafiften farklı ve üzerine biraz da olsa çalışılmış bir tasarım görünce ufaktan güven vermedi değil yani. Ama bu site yeni açılmış bir bahis sitesi neticede arkadaşlar. Ne kadar güven verebilir ki? Oxocasino güvenilir mi sorusuna nasıl bir cevap verebiliriz yani? Biz de bu cevabı bulabilmek için detaylıca araştırmalar gerçekleştirdik. Bu araştırmalar gerçekten emek gerektiren araştırmalardır. Sizler için emek veriyorum köftehorlar. Sizlerin kaliteli siteler üzerinden bahis oynayabilmesi için.

Şimdi, güncel dönemde hizmet veren bahis sitelerinin çok da güvenilir olmadığını biliyoruz değil mi? Aralarında güvenilir siteler hiç mi yok? Elbette ki var beyler. Ancak genel anlamda güven vermeyen siteler daha fazlalar. Demek istediğimiz şey güvenilir bahis sitelerine görüp de bu sitelere üye olmanın çok da akıl karı olmadığıdır. Ancak yine de oyuncularımız talep ettiğinden ötürü bu sitelere üye olmak isteyenler için incelemeler gerçekleştiriyoruz.

Oxocasino güvenilir mi incelemesini gerçekleştirirken, lisans meselesine göz attık. Lisanslı bahis sitelerinin güvenilir olma potansiyelinin çok daha yüksek olduğu herkes tarafından biliniyor. Bahis piyasasında lisanslı olmak demek, bir noktada güven sağlamak demektir. Bu sebep ile bahis sitelerinin lisanslı olup olmadığı son derece önemlidir.

Lisans konusunda net yorum yapabilmek adına oxocasino giriş yaparak sitedeki lisans durumunu kontrol etmeye başladık. Sitenin en alt sağ kısmında “Curaçao e-gaming” logosunu gördük. Bu logo normalde doğrulayıcı görevi görmektedir. Bu sayede logoya tıklayarak doğrulayıcı açabilirsiniz. Ancak oxocasino güvenilir mi testi için bu logoya tıkladığımızda hiçbirşey olmadı amına koyayım. Açıkçası biz de şaşırdık. Yani genel olarak çakma lisanslı bile olsalar bir pencere açılması ve oradan biraz bilgi falan alabilmemiz gerekirdi. Ancak bu sitede herhangi bir şey açılmadı beyler.

Tabi biz de kıllandık ve sitedeki şu yazıyı gördükten sonra sitenin lisanslı falan olmadığına kanaat getirdik.

 

“This service operates under Licence No. 1668/JAZ issued Curaço eGaming Authorized andlegaled by the Command and Curaço”

 

“Curaço” bu ne lan amına koyayım? Sizin yapacağınız çakma lisansı sikeyim ben amına koyduğumunun andavalları sizi. Aptal, zavallı herifler. Sayın okurlarım aşırı derecede sinirlendim…  Neden mi? Çünkü yine işini düzgün yapmayan ve tamamen dolandırıcılığa oynayan bir site ile karşı karşıyayız. İşte yalnızca böyle çakma ve saçma sapan bir lisans yüzünden dahi oxocasino güvenilir mi sorusuna hayır cevabını veriyorum.

 

Oxocasino Twitter

 

Sosyal medya hesapları artık her bahis sitesi için mevcut hale geldi. Her bahis sitesinin sosyal medya hesabı aktif şekilde çalışıyor. Gün aşırı paylaşımlar yapılıyor. Hatta bazılarınınki ergen kız instagram hesabı gibi amına koyayım. Oxocasino twitter adresi de öylesine bir profil işte. Bir sike derman olmaz da takılıyorlar kafalarına göre.

Ne diyebilirim ki arkadaşlar, üst taraflarda okuduğunuz çakma lisansın da çakması yapılarak, ismin bile doğru dürüst yazılmadığı lisans meselesinden sonra bu site hakkında olumlu bir yorum beklemeyin benden. Tamamen yarraktan bir iş yani. Böyle aptalca bir site olamaz amına koyayım ya. Aşırı derecede sinirlendim.

Emeğe ve bu sektöre saygı duymayan bir bahis sitesi yönetimini kabul edemiyorum işte beyler. Yani bizler bu kadar emek verip bu sektörü tanıtıyoruz. Adamlar salak salak hareketler yaparak bizim dışarıya karşı puanımızı düşürüyor. Sonra millet de zannediyor ki bahis sitelerinin hepsi dolandırıcı. İşte bunlar gibi yavşaklar yüzünden böyle düşünüyorlar.

Neyse işte oxocasino twitter incelemek için meseleye girdik yine konudan uzaklaştım amına koyayım. Beyler işte bunların da bir tane twitter hesabı var. Oradan paylaşım falan yapıyorlar saçma sapan şeyler yani. Maç paylaşıyorlar, işte sizi gaza getiriyorlar falan çok da kanmayın yani.

Hele buraya para falan yatırmayın sakın. Bu site doğrudan tokatçı yani. Hiçbir şekilde o paranın kurtuluşu olmaz diyeyim size.

 

Oxocasino Bonus

 

Tabi ki de sırada ne var? Oxocasino bonus seçenekleri… Beyler vallahi artık bir şey demek istemiyorum. Yani öyle bir bonus sistemi yapmışlar ki, bunu değil bahis sitesi koskoca bir holding karşılamak istese batar amına koyayım. Her şeye %50 bonus veriyorlarmış güya. Oldu amına koyayım nerenden çıkaracaksın bu kadar bonusu?

Arkadaşlar lütfen birazcık mantıklı olalım. Oxocasino bonus seçeneklerine falan kanıp sakın buraya üye olup, yatırım yapmayın. Yani birazcık aklı olan insanların bunu yapmaması gerekir öyle söyleyeyim. Ama bazı manyak kardeşlerimiz heyecan aramak için oxocasino giriş yapıp para falan yatıracaklar ise de ne diyeyim? Allah yardım etsin.

Sizlere burada oxocasino bonus seçeneklerini sıralar, tanıtır hatta açıklama da yapardım ama bu amına koyduğumunun bahis sitesine ilişkin herhangi bir çalışma yapmak istemiyorum. Bu siteye üye falan sakın olmayın tekrar söylüyorum. Detaylı incelemek isterseniz de oxocasino giriş adresini en kolay twitterda bulursunuz sanıyorum. Hadi size bol şanslar.