Lotobet

Lotobet g

Lotobet

 

Merhabalar arkadaşlar, nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün sizlere henüz çok yeni olan bir site incelemesini gerçekleştireceğiz. Başlıktan anlayacağınız üzere lotobet bahis sitesi incelemesi ile sizlerle birlikteyiz. Güncel dönemde hizmet veren bahis sitelerinin genel anlamda güven vermeyen siteler olduğunu hepimiz biliyoruz. Bunun sebebinin de yeni açılan bahis sitelerinin aşırı derecede artması ve dolandırıcı olma potansiyeli yüksek bahis sitelerinin çoğalması olarak açıklayabiliriz.

Peki, bu yazının asıl konusu nedir? Lotobet bahis sitesi de bunlardan biri midir yoksa üye olup yatırım falan yapmak mantıklı mıdır? Canlı bahis siteleri piyasası her zaman güven sağlayan ve herkesin kazandığı bir piyasa olmamıştır. Genel anlamda çalkantılı ve kazanlar kadar kaybedenlerin de olduğu bir piyasadır. Bu piyasada tutunmak ve kazanç sağlamak oldukça zor bir iştir.

Tabi ki, canlı slot siteleri(link) üzerinden kazanç sağlamak kimi zaman kolay gelebilecektir. Bunu kolaylaştırmanın bir çok yolu vardır. Öncelikle, her zaman söylediğimiz üzere güvenilir bir bahis sitesi üzerinden bahis oynamanız gerekmektedir. Güvenilir bir siteyi bularak üye olduktan sonra ise,  doğru kanallar üzerinden yatırım yaparak bahis oynayabilirsiniz. Peki, lotobet bahis sitesi gerçekten bahis oynamanız gereken site midir? Birkaç tanıtım yazısı okudunuz diye hemen üye mi olacaksınız beyler? Öyle iş mi olur amına koyayım.

Bazı arkadaşlarımız var 15 dakikada güvenip, yarım saatte yatırım yapıp, 1 saat sonra çulsuz kalabiliyorlar. İşte sizler de böyle olmayın diye biz yıllardır bu bahis sitelerini inceleyip yorumluyoruz. Lotobet bahis sitesi incelemesini de en erken yapan sitelerden biri olduğumuzu söyleyebilirim.

Şimdi gelelim fasulyenin faydalarına.. (Bu tabiri de hep kullanmak istemiştim.) Evet beyler, lotobet giriş yaparak siteyi tasarım yönünden incelemeye başlıyoruz. Bahis sitelerinin tasarımları genel anlamda birbirine benzemekle birlikte, öznel olarak kendilerine özgü bir tasarıma da sahiptirler. Ya da olması gereken budur diyebiliriz.

Ancak, lotobet bahis sitesine baktığımız zaman özgünlükten eser yok amına koyayım. Tamamen kopya bir site yapmışlar. Sanki herşey aynı da isim değişikmiş gibi olmuş. Genel anlamda tüm yazı fontları, tema ve görseller çakma olarak dizayn edilmiş. Logoları dahi boktan ve maksimum 30 liraya yapılmıştır diyebiliriz. Tasarım anlamında bu şekilde olan bahis sitesini yazımızın ilerleyen kısımlarında daha detaylı inceliyoruz.

 

Lotobet Güvenilir Mi

 

Baştan cevabımı vereyim. Hayır, değil. Eğer devamını okumak istemiyorsanız şimdi dağılabilirsiniz. Onun haricinde lotobet güvenilir mi sorusunun cevabının neden hayır olduğunu merak edenler tabi ki dinlesin. Öncelikle, yeni açılan bahis sitelerine pek de güven duymadığımızı belirtmiştik. Bununla birlikte, güvensizlik oluşan siteler yönünden gerekli uyarıları da hep yapıyoruz arkadaşlar.

Bahis piyasası aşırı dengesiz ve kimin ne olduğunun belli olmadığı bir piyasadır. Her an paranızı alıp kaçabilirler. O yüzden sağlam ve güvenilir firmalara üye olun ki kafanız rahat olsun diyoruz. Aramızda gidip de heyecana kapılarak saçma sapan sitelere üye olan arkadaşlar yok değil tabi ki. Ama son zamanlardaki bahis siteleri yönünden mesela lotobet güvenilir mi gibi sorularda artış meydana geldi. Bu da sonunda bizim tayfa da bilinçleniyor amına koyayım hissiyatını oluşturdu bende.

Güncel dönemde hizmet veren bahis siteleri arasından tecrübeli olan sitelere güvenimiz artarken, yeni açılan sitelere de güvenimiz kırılmıyor değil beyler. Güvensizlik duyulan çok bahis sitesi mevcuttur. Bunlara üye olmayın diye sabah akşam burada dil döküyoruz ama hala bu saçma bahis sitelerine para kaptıran salaklar var. Ancak genel olarak benim okurlarım son derece bilinçli bir biçimde bahis oynuyorlar.

 

Lotobet Nasıl Yatırım Yapılır

 

Babacım iyi ki bir bilinçli bahis oynuyorlar dedik yani. Hemen lotobet nasıl yatırım yapılır sorusu gelmiş. Bazen beni delirtmek için bilerek bu şekilde davrandığınızı falan düşünüyorum beyler cidden. Yani bu kadar gömdüğüm bir site için neden böyle bir soru sorup sinirlerimi hoplatıyorsunuz ki ya?

Neyse madem öyle toplanın anlatıyorum. Önce lotobet giriş yapmanız gerekmektedir. Valla bu adresi sana vermem, vermem ki gidip dolandırılma. Çok istiyorsan kendin bul, ben sebebin olmayayım. Sonrasında, siteye giriş yaparak üyelik almak lazım. Zaten siteye giriş yapınca muhtemelen vazgeçirsin de yine anlatalım. Üyelik aldıktan sonra, kimlik bilgilerinin de doğrulanması gerekir. Sonra birazdan ne kadar boktan olduğundan bahsedeceğimiz boktan canlı destek sistemi ile irtibat kurarak, aşağıda sayacağım yatırım yöntemlerinden hangisini istiyorsanız tercih et. Al sana lotobet nasıl yatırım yapılır cevabı. Bunlar da yatırım yöntemleri;

 

  • Papara
  • Havale
  • Eft
  • Payfix
  • Bitcoin
  • CMT
  • Maksi Papara
  • Cepbank
  • QR Kod
  • Mefete
  • Astropay
  • PeP
  • Paykasa
  • Paykwik
  • Ecopayz

 

 

Lotobet Canlı Destek

 

Lotobet canlı destek sistemini de anlatacağımızı yukarıda belirtmiştik. Bir bahis sitesi için canlı destek sisteminin önemini anlatmaya gerek bile yok arkadaşlar. Yani o kadar önemli ki, düşünün ya tüm üyeleriniz ile tek bir kanaldan iletişim kurabiliyorsunuz. İşte bu kanal canlı destek sistemidir. Bu sistem olmazsa 1 tane bile üye kaydı gerçekleşmez yani. O kadar ciddi bir mesele.

Peki, bu kadar ciddi ve önemli bir konuda lotobet canlı destek sistemi nasıl sizce? Evet, doğru cevap. Bok gibi. Arkadaşlar ben buradan lotobet bahis sitesi ekibini tebrik etmek istiyorum. Bu kadar iğrenç bir canlı destek sistemini hayata geçirmek de uğraştırıcı bir iş olsa gerek. Bu uğraştırıcı işlemler ile boğuştukları için kendilerine teşekkür ediyorum.

Ne diyorsun lan taşak mı geçiyorsun dediğinizi duyar gibiyim. Evet amına koyayım, taşak geçiyorum. Tabi ki lotobet canlı destek sistemi için siteyi tebrik falan etmiyorum. Hatta bela okuyorum diyebiliriz. Yani bu kadar saçma bir altyapı ile bu kadar sorunlu personeli bir araya getirmek göt ister diyebiliriz. Bu göt ise bahis sitesi yönetiminde varmış.

 

Lotobet Bonus

 

Bonus seçenekleri de oldukça önemli ve bahis sitelerinin kaderini değiştirebilecek kapasiteye sahip bir olanaktır. Bu olanak bahis sitesine üye olacak oyuncuları cezbetmesi sebebiyle önemlidir. Lotobet bonus seçenekleri de son derece cezbedici ve siteye üye olmanızı kolaylaştırır nitelikte tasarlanmıştır.

Tabi ki bu oranlar ve fiyatlandırmalar kesinlikle gerçeğe yakın bile değildir. Son derece saçma ve karşılanmayacak derecede büyük rakamlardır. İşte buradan da bahis sitesinin lotobet bonus seçeneklerini sunarak adeta oyunculara gel gel yaptığını ve yapacağınız yatırımların kesinlikle geri dönüşünün olmayacağını fark ediyoruz. Böylece bahis sitesine neden yatırım yapmamanız gerektiğini de anladınız sanıyorum. Şimdi sizlere bu bonuslardan bir kaçını sayacak ve konuyu burada noktalayacağım. Ayrıca, lotobet giriş yapmanızı falan tavsiye etmem ve sitedeki bonuslar hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için de siteye girmeniz lazım. Alın tercihi siz yapın arkadaşlar.

 

  • 15 TL Freebet bonusu : Siteye yatırım yapmadan 15 TL vereyim demenin başka bir yoludur bu. Ama öyle ki, yok şöyle çevir yok böyle çevir derken bu parayı kaybedersiniz.
  • %100 ilk yatırım bonusu : Bu bonusa bir nebze normal diyebiliriz.
  • 15 Freespin : Bahislerde geçerli freebetin yanı sıra, freespin de hediye ediyorlarmış. Bu bahis sitesi taş yiyor herhalde amına koyayım.